1. Home>
  2. RS blog>
  3. Programska rešenja za HR i obračun zarada>
Digitalno radno mjesto 2

Digitalno radno mesto – 2. korak: korisničko iskustvo

Samo usvajanje HR tehnologija nije dovoljno. Upotrebljivost je ključni element uspeha. Korišćenjem tehnologija kao što su aplikacije za samoposluživanje, funkcije mobilnog servisa za pomoć ili centralne pristupne tačke, možete da pojednostavite rutinske procese ljudskih resursa i istovremeno poboljšate korisničko iskustvo za zaposlene ili druge korisnike.

    Digitalisation
    Zašto su korisničko iskustvo i HR tehnologija važni?

    Poboljšanje korisničkog iskustva je ključno za uspeh na današnjem digitalnom radnom mestu. Korišćenjem automatizacije ljudskih resursa, možete postići visoke stope usvajanja tehnologije, osnažiti svoje zaposlene i povećati angažovanje. Ove prednosti, u kombinaciji sa snažnim povratom ulaganja, čine optimizaciju korisničkog iskustva ključnim korakom u izgradnji moderne HR strategije.

    4 saveta za postizanje upotrebljivosti HR tehnologije?

    Neka bude jednostavno: nuditi samo najvažnije funkcije i funkcije kojima se često pristupa je bolje nego imati tonu dostupnih opcija.

    Budite dosledni: Uverite se da je cela vaša tehnička strana ljudskih resursa poznata vašem timu u smislu korisničkog iskustva i interfejsa

    Ciljajte na manje klikova: angažovana HR rešenja teže da uopšte nema klikova jer informacije koje su potrebne korisnicima treba da budu ispred njih, bez potrebe da ih traže

    Uključite zaposlene: Upotrebljivost se može postići samo stavljanjem zaposlenih u centar pažnje i izgradnjom vašeg rešenja iznutra ka spolja.

    Ko može imati koristi od poboljšanog digitalnog iskustva zaposlenih?

    Organizacije koje žele da gledaju dalje od samih procesa, koje žele da osiguraju da su potrebe stvarnih korisnika zadovoljene i koje koriste tehnologiju kao pokretač za transformaciju HR-a iz programera procesa u arhitektu iskustva. Ovaj pristup je posebno koristan u kompanijama gde stope usvajanja tehnologije zaostaju.

    Optimizacija korisničkog iskustva: dovoljno ili ne? 

    Iako je upotreba transakcionih HR alata snažno optimizovana u 2. valu i zaposleni mnogo više uživaju u radu sa njima, i dalje rizikujete da propustite drugu HR tehnologiju usredsređenu na ljude koja može da podrži vaše zaposlene u poboljšanju produktivnosti i ubrzanju ličnog rasta. Kada se direktno pitaju o ovome, zaposleni pominju netransakcione oblasti ljudskih resursa kao one koje zaslužuju više pažnje u digitalnoj transformaciji organizacija.

      Employee's view on digitalization

      Kako optimizovati digitalno iskustvo zaposlenih?

      Dajte uputstva o tome kako i zašto da koristite digitalne aplikacije: Ovo uključuje deljenje vaše vizije za digitalizaciju radnog mesta i pružanje tehničke pomoći.

      Prepoznajte razlike u korisničkom iskustvu između generacija: Digitalno iskustvo nije uvek isto za mlađe i starije generacije.

      Istražite funkcije personalizacije da biste iznenadili svoje zaposlene: Neki provajderi HR tehnologije ističu se u personalizovanim rešenjima, što može pomoći u povećanju stope usvajanja.

      Dajte prioritet rešenjima prilagođenim mobilnim uređajima: Ako zaposleni imaju problema sa navigacijom kroz tehnologiju na svojim telefonima, biće vam teško da ih pridobijete.