1. Home>
How do I keep payroll running smoothly as my business grows?
Blog

Kako da obavljam obračun zarada nesmetano dok mi posao raste?

Poslovno okruženje u oblasti obračuna zarada je dinamično i složeno, oblikovano stalnim spojem tehnologije, zakonodavstva i očekivanja zaposlenih. Ljudi danas traže veću transparentnost i fleksibilnost nego ikada kada je reč o njihovim zaradama, što se ogleda i u promenama propisa širom Evrope. Ova očekivanja može ispuniti samo širi spektar tehnologija, dok se nivo složenosti višestruko povećava ukoliko posmatrate razvoj poslovanja na međunarodnom nivou. Imajući sve to u vidu, jedini način da obračun zarada funkcioniše nesmetano dok vaš posao raste jeste da razvijete ekspertizu koja prati promene u realnom vremenu.

By Bart Jonkers28. 8. 2024.
Navigator-series-Is SaaS payroll the best option for my business?
Blog

Da li je SaaS rešenje za obračun zarada najbolja opcija za moj posao?

Obračun zarada se ne može obaviti bez neke tehničke intervencije, čak i ako je to samo upotreba digitrona. Stoga je prirodno da je HR oblast prepuna različitih tehničkih rešenja za obračun zarada. Za neke poslovne lidere ovo može delovati opterećujuće, pa se osećaju sigurnije dok se i dalje oslanjaju na Excel, uprkos njegovoj ograničenoj funkcionalnosti. Međutim, sjajna stvar kod ovog bogatstva tehnologije obračuna zarada je što vam daje opcije, tako da možete da odaberete koliko ste tačno uključeni ili slobodni kada je u pitanju tehnološka strana.

By Bart Jonkers28. 8. 2024.
Payroll navigator
Blog

Da li da koristim eksternog pružaoca usluge obračuna zarada ili da obračun zadržim u okviru svoje kompanije?

Outsourcing obračuna zarada se često promoviše kao idealno rešenje za kompanije svih veličina, a ovo svakako predstavlja veoma interesantan predlog. Svet obračuna zarada je toliko složen da biste mogli da pomislite da je bolje ostaviti sve u rukama stručnjaka, bilo da se radi o pružaocu usluge obračuna zarada ili o jednostavnom softverskom rešenju koje izgleda kvalitetno i pametno.

By Bart Jonkers28. 8. 2024.
Blog

Podsticanje inspirativne korporativne kulture

Sa start-up-ovima koji se pojavljuju svuda, novim načinima rada i borbom za talente, potreba da se istakne inspirativna korporativna kultura raste. Postoji izbor: ili kultura, uključujući vrednosti i liderstvo, kao strateški prioritet, ili ne. Sredina ne postoji.

22. 8. 2024.
talent management
Blog

Kako izvući maksimum iz svog sistema upravljanja vremenom: postanite fleksibilni!

Vaša fleksibilnost u upravljanju vremenom je od suštinskog značaja za uspešnu implementaciju WFM sistema.

Sjajno je imati sofisticirani alat koji će vam tačno reći koje veštine su vam potrebne za svaki od poslova, na različitim lokacijama, ali ako je vaše poslovanje ograničeno nefleksibilnim ugovorima o radu, verovatno nećete imati korist od te informacije.

8. 8. 2024.
no-alt
Blog

Kako odabrati pravi Core HR softver [Kontrolna lista]

Izbor kvalitetnog Core HR  sistema za upravljanje ljudskim resursima nije lak zadatak. Kako znate koji HR softver je idealan i koji će biti pravi “gamechanger” u vašem poslovanju? Donosimo vam krajnju kontrolnu listu koja vam može pomoći da odvojite provajdere koji zaista nude kvalitetan sadržaj od onih sa površnijim rešenjima.

7. 8. 2024.
Confidence Trust
Blog

Kako vratiti samopouzdanje zaposlenih kroz digitalizaciju?

Personalizovani, transparentni, podržavajući, osnažujući, bezbedni i odgovorni. Ako vaša digitalna rešenja potvrde sva ova polja, poverenje zaposlenih će se povećati.

1. 8. 2024.
Time management clock UK BLOG
Blog

Upravljanje vremenom i kognitivna pristrasnost: zašto je procena našeg radnog vremena tako teška?

Trebalo bi da budemo u stanju da definišemo količinu vremena koje je potrebno da se obavi određeni posao, ali stvarnost je veoma različita i pokazuje konstantno prekoračenje vremena koje je potrebno da se izvrši.

Ovo potcenjivanje količine potrebnog vremena ima ime: kognitivna pristrasnost u planiranju. Dakle, koja su rešenja za prevazilaženje ovog izazova i završetak zadataka u dodeljenom vremenu?

25. 7. 2024.
no-alt
Blog

Širite se na međunarodno tržište? Pojednostavite proces obračuna plata sa globalnim dobavljačem usluga.

Kako kompanije koje se šire na strana tržišta mogu uspešno upravljati tranzicijom na globalni način poslovanja? Širenje poslovanja na međunarodnom tržištu može značajno opteretiti odjele ljudskih resursa i obračuna plaća. Trebaju li se obratiti globalnom spoljnom dobavljaču ili manjim lokalnim pružateljima usluga kako bi smanjili opterećenje i rizik pravilnog obračuna plaćanja? Saznajte kako olakšati ovu tranziciju u našem blogu.

21. 7. 2024.
no-alt
Blog

Velika ostavka ili veliko resetovanje?

Nepredvidiva vremena natjerala su ljude da preispitaju svoje životne prioritete i naprave promjene na poslu sada ili nikad, od promjene djelatnosti do samostalnog probijanja i postajanja vlasnicima preduzeća. Pročitajte više kako se istaknuti kao izvrstan poslodavac.

21. 7. 2024.
no-alt
Blog

7 načina na koje rešenje za upravljanje vremenom pruža vrednost vašoj organizaciji

Organizacije koje su prepoznale važnost kvalitetnog upravljanja radnim vremenom već osećaju pozitivne efekte na svoje poslovanje. U našem najnovijem blogu istražujemo samo neke od načina na koje upravljanje radnim vremenom može dodati vrijednost vašoj organizaciji.

20. 7. 2024.
no-alt
Blog

Digitalno radno mesto - Korak 4: Integracija HR tehnologije

U zadnjoj fazi digitalizacije radnog mesta optimizujte svoje HR procese te centralizujte i integrišite brojna rešenja kojima ćete podići iskustvo zaposlenih. U našem blogu proverite kako ostvariti i pokrenuti puni potencijal vaše organizacije.

20. 7. 2024.