
Kako odabrati pravi Core HR softver [Checklist]
Programska rješenja za HR i obračun plaća
Spoljna usluga obračuna zarada: 4 saveta o tome koje zadatke vredi preneti na spoljne saradnike.HR i vanjska usluga obračuna zarada
Kako vratiti samopouzdanje zaposlenih kroz digitalizaciju?Programska rešenja za HR i obračun zarada
4 razloga zašto bi upravljanje vremenom trebalo da bude glavni prioritetUpravljanje radnim vremenom
Kako da obavljam obračun zarada nesmetano dok mi posao raste?
Poslovno okruženje u oblasti obračuna zarada je dinamično i složeno, oblikovano stalnim spojem tehnologije, zakonodavstva i očekivanja zaposlenih. Ljudi danas traže veću transparentnost i fleksibilnost nego ikada kada je reč o njihovim zaradama, što se ogleda i u promenama propisa širom Evrope. Ova očekivanja može ispuniti samo širi spektar tehnologija, dok se nivo složenosti višestruko povećava ukoliko posmatrate razvoj poslovanja na međunarodnom nivou. Imajući sve to u vidu, jedini način da obračun zarada funkcioniše nesmetano dok vaš posao raste jeste da razvijete ekspertizu koja prati promene u realnom vremenu.

Da li je SaaS rešenje za obračun zarada najbolja opcija za moj posao?
Obračun zarada se ne može obaviti bez neke tehničke intervencije, čak i ako je to samo upotreba digitrona. Stoga je prirodno da je HR oblast prepuna različitih tehničkih rešenja za obračun zarada. Za neke poslovne lidere ovo može delovati opterećujuće, pa se osećaju sigurnije dok se i dalje oslanjaju na Excel, uprkos njegovoj ograničenoj funkcionalnosti. Međutim, sjajna stvar kod ovog bogatstva tehnologije obračuna zarada je što vam daje opcije, tako da možete da odaberete koliko ste tačno uključeni ili slobodni kada je u pitanju tehnološka strana.

Da li da koristim eksternog pružaoca usluge obračuna zarada ili da obračun zadržim u okviru svoje kompanije?
Outsourcing obračuna zarada se često promoviše kao idealno rešenje za kompanije svih veličina, a ovo svakako predstavlja veoma interesantan predlog. Svet obračuna zarada je toliko složen da biste mogli da pomislite da je bolje ostaviti sve u rukama stručnjaka, bilo da se radi o pružaocu usluge obračuna zarada ili o jednostavnom softverskom rešenju koje izgleda kvalitetno i pametno.

Podsticanje inspirativne korporativne kulture
Sa start-up-ovima koji se pojavljuju svuda, novim načinima rada i borbom za talente, potreba da se istakne inspirativna korporativna kultura raste. Postoji izbor: ili kultura, uključujući vrednosti i liderstvo, kao strateški prioritet, ili ne. Sredina ne postoji.

Kako izvući maksimum iz svog sistema upravljanja vremenom: postanite fleksibilni!
Vaša fleksibilnost u upravljanju vremenom je od suštinskog značaja za uspešnu implementaciju WFM sistema.
Sjajno je imati sofisticirani alat koji će vam tačno reći koje veštine su vam potrebne za svaki od poslova, na različitim lokacijama, ali ako je vaše poslovanje ograničeno nefleksibilnim ugovorima o radu, verovatno nećete imati korist od te informacije.

Kako odabrati pravi Core HR softver [Kontrolna lista]
Izbor kvalitetnog Core HR sistema za upravljanje ljudskim resursima nije lak zadatak. Kako znate koji HR softver je idealan i koji će biti pravi “gamechanger” u vašem poslovanju? Donosimo vam krajnju kontrolnu listu koja vam može pomoći da odvojite provajdere koji zaista nude kvalitetan sadržaj od onih sa površnijim rešenjima.

Kako vratiti samopouzdanje zaposlenih kroz digitalizaciju?
Personalizovani, transparentni, podržavajući, osnažujući, bezbedni i odgovorni. Ako vaša digitalna rešenja potvrde sva ova polja, poverenje zaposlenih će se povećati.

Upravljanje vremenom i kognitivna pristrasnost: zašto je procena našeg radnog vremena tako teška?
Trebalo bi da budemo u stanju da definišemo količinu vremena koje je potrebno da se obavi određeni posao, ali stvarnost je veoma različita i pokazuje konstantno prekoračenje vremena koje je potrebno da se izvrši.
Ovo potcenjivanje količine potrebnog vremena ima ime: kognitivna pristrasnost u planiranju. Dakle, koja su rešenja za prevazilaženje ovog izazova i završetak zadataka u dodeljenom vremenu?

Širite se na međunarodno tržište? Pojednostavite proces obračuna plata sa globalnim dobavljačem usluga.
Kako kompanije koje se šire na strana tržišta mogu uspešno upravljati tranzicijom na globalni način poslovanja? Širenje poslovanja na međunarodnom tržištu može značajno opteretiti odjele ljudskih resursa i obračuna plaća. Trebaju li se obratiti globalnom spoljnom dobavljaču ili manjim lokalnim pružateljima usluga kako bi smanjili opterećenje i rizik pravilnog obračuna plaćanja? Saznajte kako olakšati ovu tranziciju u našem blogu.

Velika ostavka ili veliko resetovanje?
Nepredvidiva vremena natjerala su ljude da preispitaju svoje životne prioritete i naprave promjene na poslu sada ili nikad, od promjene djelatnosti do samostalnog probijanja i postajanja vlasnicima preduzeća. Pročitajte više kako se istaknuti kao izvrstan poslodavac.

7 načina na koje rešenje za upravljanje vremenom pruža vrednost vašoj organizaciji
Organizacije koje su prepoznale važnost kvalitetnog upravljanja radnim vremenom već osećaju pozitivne efekte na svoje poslovanje. U našem najnovijem blogu istražujemo samo neke od načina na koje upravljanje radnim vremenom može dodati vrijednost vašoj organizaciji.

Digitalno radno mesto - Korak 4: Integracija HR tehnologije
U zadnjoj fazi digitalizacije radnog mesta optimizujte svoje HR procese te centralizujte i integrišite brojna rešenja kojima ćete podići iskustvo zaposlenih. U našem blogu proverite kako ostvariti i pokrenuti puni potencijal vaše organizacije.